T ex genom att tydligt att upplysa om att en verksamhet drivs på hobby/fritidsbasis på hemsidan,
Just detta låter ju som ett bra råd, men av erfarenhet så kan jag säga att du kan skriva hur mycket du vill men om det inte är med blinkade röda bokstäver i 48pt fetstil oh siren-ljud på första sidan... Då är det ingen som läser...

Så det gäller att "lära sig" oavsett vad som står på hemsdior m.m... Samtidigt, ibland får man pressa gränserna och prova någon ny.
I praktiken är det väl så de allra flesta gör? Man återvänder till "sin" handlare varje gång men om någon annan har ett erbjudande eller något som inte går att få fatt i via ens egen favorit, då "testar" man en ny...? Så jobbar jag och flera andra också gissar jag.
Sen är det som sagt skillnad på en butik som säljer det som erbjuds från flera håll och en som säljer egentillverkat. Där saknas "alternativ B" i de allra flesta fall...
Återigen av egen erfarenhet, om du har några få timmar tillgängligt per dag att driva fram ett projekt, och så går något snett, då blir det lätt att man försöker lösa sitt problem i första hand. Antalet saker som kan strula, även med enkla saker, är förvånande stort...

/Anders Ö