Författare Ämne: Sandviken - Erikslunds Badplats  (läst 3407 gånger)

kattjaevel

• Veteran
  • Antal inlägg: 2.199
SV: Sandviken - Erikslunds Badplats
« Svar #25 skrivet: ons 11 sep 2019, 17:32:06 »
Även jag har dragit ner på inläggen av samma anledning. Det är inte bara antalet läsningar som gör en tråd.
« Senast ändrad: ons 11 sep 2019, 17:40:25 av kattjaevel »
Torbjörn

Per Lind

• Stammis
  • Antal inlägg: 1.970
« Svar #26 skrivet: tor 12 sep 2019, 10:56:45 »
Men, vad är det ni vill ha för att fortsätta göra inlägg och berätta om Era förehavanden?-Per
Stoppa plågsamma särskrivningar - Ord som uttalas ihop skrivs ihop!
------------------------------
H0 2R Spårvägar och DB/ÖBB som huvudtema. Pacific Electric.

kattjaevel

• Veteran
  • Antal inlägg: 2.199
« Svar #27 skrivet: tor 12 sep 2019, 14:36:16 »
Svar #21 intressant med åsikter. Det sammanfattar det hela bra. Men det är nog ett ointresse som härskar mest här. Jag hävdar fortfarande att det finns likheter med z-forum.
Torbjörn

ub

• Veteran
  • Antal inlägg: 2.642
« Svar #28 skrivet: tor 12 sep 2019, 14:52:41 »
Jag tror att forumet kommer igång mer nu när det blir höst, känner flera mjbyggare som sysslar med annat på sommaren.
Jag tänkte mest på att antalet visningar i alla fall visar att det finns många som tittar men jag förstår att man gärna vill ha lite kommentarer också.

N_Rallaren

• Stammis
  • Antal inlägg: 897
« Svar #29 skrivet: tor 12 sep 2019, 15:34:22 »
Jag tror också att det finns en viss försiktighet att verka för överkritisk. Om man som trådägare bjuder in till diskussion och återkoppling t ex genom att skriva en rad om vad man är intresserad av att få återkoppling på eller vill diskutera vidare tror jag att det välkomnar till mer intressant respons. Det är väl egentligen inte så konstigt om trådägaren styr sin tråd :).
« Senast ändrad: tor 12 sep 2019, 22:12:37 av N_Rallaren »
Bästa Mj-hälsningar,
Jonas

Återfallsförbrytare med 9mm kaliber (N och HOe). Webmaster SvMJF.

3030

• Användare
  • Antal inlägg: 33
« Svar #30 skrivet: tor 12 sep 2019, 16:32:35 »
Intressant frågeställning det här med feedback.

Jag läser sedan starten det mesta som skrivs på forumet (av tidsbrist prioriterar jag H0 och svensk anknytning), men skriver mycket lite. Jag tillhör inte ”sociala medie”-generationen så gillaknappar är lite främmande för mig. Jag är nog fortfarande präglad av min grundutbildnings föreläsningar (på 80-talet) om datasäkerhet och personlig integritet och håller en låg on line-profil. Det går naturligtvis stick i stäv med att jag naturligtvis vill uppmuntra andra MJ-utövare 😀 Ska försöka ”bättra” mig.

Åter till badplatsen - jag gillar modulen och hur den successivt utvecklas. Personligen gillar jag en ”fond” av träd (tallar kanske) så det blir väl mitt förslag till vidareutveckling.