Som sagt, tror även hanlof nämnde detta att det tydligen i MJ-världen ska vara på det viset att man ska hålla på i det oändliga "då de inte går att göra prognoser". Bara det att man från olika håll fortfarande kämpar med näbbar och klor med att försvara en sådan skojare som Brimalm, då är det nåt fel kan jag tycka.
Förstår heller inte vad du menar att jag säger emot mig själv? Jag säger att det visst borde gå att ge ett någorlunda rimligt leveransdatum. Jag menar inte då att det automatiskt kommer att hålla. Visst, om man väntar sig att få en sak en vissa dag och så blir det inte så, klart att man blir besviken. Men att vänta i det oändliga utan någon som helst plan, så roligt är det inte att "vänta" på sitt Y1. Skulle jag som egenföretagare hålla på och lägga ut dimridåer och inte kunna lova att hålla mina åtagande genom att undvika att ge leveranstider, då är det snart ute med mig. Men det är klart, man kanske borde sadla om och ge sig in i MJ-branschen, då kan man ju komma undan med nästan vad som helst..