Författare Ämne: Förslag: inför tema  (läst 7150 gånger)

Magnus P3

• Stammis
  • Antal inlägg: 1.208
Förslag: inför tema
« Svar #25 skrivet: sön 24 aug 2008, 16:25:03 »
De senaste sex månaderna har omröstningen om månadens MJ-bild haft mellan 4 och 12 deltagare. Det är inte särskilt många. Att då införa ett temakrav skulle troligtvis leda till att det blev ännu färre bidrag.

Tema är en bra idé på sikt, tycker jag, men låt oss vänta tills tävlingen fått många fler deltagare.
H0 2R DCC

fetrock

• Stammis
  • Antal inlägg: 957
  • Collinsta City - Real & Unreal In Reality
    • Collinsta City
« Svar #26 skrivet: sön 24 aug 2008, 19:17:05 »
Citat från: 1956
Citat från: fetrock
Kanske vi får möjligheten till att se banor/detaljer/vyer vi inte redan sett en miljon ggr här...eller?

Ja, låt oss hoppas det! Vi kanske rent utav kan se fram emot att få se ett bidrag ifrån dig. ;)

/Rikard

Jamen visst!

Med teman ökar risken/chansen att även undertecknad bidrar med något i fotoväg! :lol:
Richard Fetrock Ramstedt
Collinsta City Somewhere in America

1956

• Gäst
« Svar #27 skrivet: sön 24 aug 2008, 20:29:29 »
Citat från: 1956
Kanske vi får möjligheten till att se banor/detaljer/vyer vi inte redan sett en miljon ggr här...eller?

Ja, låt oss hoppas det! Vi kanske rent utav kan se fram emot att få se ett bidrag ifrån dig. ;)

/Rikard

Jamen visst!

Med teman ökar risken/chansen att även undertecknad bidrar med något i fotoväg! :lol:

Jag håller på att spricka av nyfikenhet även om jag redan fått en försmak av hur ditt bidrag kanske kommer att te sig efter att ha tjuvtittat på din hemsida. Skall vi hoppas på att första temat blir "Träd på modelljärnvägen"?

/Rikard

fetrock

• Stammis
  • Antal inlägg: 957
  • Collinsta City - Real & Unreal In Reality
    • Collinsta City
« Svar #28 skrivet: sön 24 aug 2008, 21:04:09 »
Tja, eller kanske "Träskalle i hobbyrummet!" :D
Richard Fetrock Ramstedt
Collinsta City Somewhere in America

1956

• Gäst
« Svar #29 skrivet: tis 26 aug 2008, 09:00:09 »
Tja, eller kanske "Träskalle i hobbyrummet!" :D

Ja, eller varför inte rent utav anknyta till din avatar; "Dödskalle i hobbyrummet" ;)

/Rikard