![]() |
Dags för comeback för spårvagnarna? |
Skicka svar
|
| Författare | |
Kenny
Senior Member
Blev medlem: 06 Oktober 2007 Inloggningsstatus: Utloggad Poster: 115 |
Inläggsalternativ
Citera Svara
Ämne: Dags för comeback för spÃ¥rvagnarna?Postat: 01 Augusti 2010 vid 08:21 |
|
Och innan det blir daX i H-borg är Mats välkommen till Malmköping
|
|
![]() |
|
kilowatt
Senior Member
Blev medlem: 16 September 2007 Inloggningsstatus: Utloggad Poster: 315 |
Inläggsalternativ
Citera Svara
Postat: 31 Juli 2010 vid 20:22 |
|
Nu är det så, att man får ALLTID vänta på spårvagnen, regnar det och det saknas väntkur, kan väntan blli väldigt påfrestande, men sommartid och i solsken, du vet den tiden när de unga flikkorna har kjol och är barbenta, ja då kan man vänta länge!
|
|
![]() |
|
Mölle-Mats1
Senior Member
Blev medlem: 31 Augusti 2008 Plats: Sweden Inloggningsstatus: Utloggad Poster: 214 |
Inläggsalternativ
Citera Svara
Postat: 08 April 2010 vid 14:45 |
|
Det känns som att det börjar vÃ¥ras för spÃ¥rvagnarna igen, t ex i Hälsingborg där förstasidan pÃ¥ stadens Dagblad idag pryddes av en stor bild pÃ¥ Drottninggatan frÃ¥n mitten av sextiotalet ungefär med spÃ¥rvagnar, bussar, järnvägsspÃ¥ret som förband Ã…ngfärjestationen med Centralstationen. Bilden (som man av nÃ¥gon anledning inte lagt ut pÃ¥ webbversionen av dagens tidning) följdes även av en artikel om spÃ¥rvagnarnas eventuella förestÃ¥ende comeback i staden och lite mer bilder frÃ¥n dÃ¥- och nutid, se http://hd.se/helsingborg/2010/04/08/sparvagn-pa-vag-tillbaka/ Jag ska tjata lite pÃ¥ HD och se om jag kan förmÃ¥ dem att lägga ut den härliga Drottninggatebilden i länkbart format. PS! Nu nÃ¥gra timmar senare sÃ¥ finns även den bilden utlagd pÃ¥ HD´s websida - stort tack till redaktionen som hörsammade min önskan sÃ¥ snabbt! DS! Ändrad av Mölle-Mats1 - 08 April 2010 vid 17:31 |
|
|
Also sprach der Messerschmitt
|
|
![]() |
|
Skicka svar
|
| Hoppa till forum | Forum Permissions ![]() Du kan inte göra nya inlägg i detta forum Du kan inte svara på inlägg i detta forum Du kan inte radera dina inlägg i detta forum Du kan inte redigera dina inlägg i detta forum Du kan inte skapa poll i detta forum Du kan inte delta i poll i detta forum |